Hidup ini sebagai tempat kita kumpul bekalan akhirat ^_^

Monday, August 6, 2012

UMAT ISLAM AKHIR ZAMAN UMPAMA BUIH DI LAUTAN

Sebuah hadis diriwayatkan daripada Thauban r.a., bahawa Rasulullah SAW bersabda, yang bermaksud:

"Setelah aku wafat, setelah lama aku tinggalkan, umat Islam akan lemah. Di atas kelemahan itu, orang kafir akan menindas mereka bagai orang yang menghadapi piring dan mengajak orang lain makan bersama."

Maka para sahabat r.a. pun bertanya, "Apakah ketika itu umat Islam telah lemah dan musuh sangat kuat?"

Sabda Baginda SAW: "Bahkan masa itu mereka lebih ramai tetapi tidak berguna, tidak bererti dan tidak menakutkan musuh. Mereka adalah ibarat buih di laut."

Sahabat bertanya lagi, "Mengapa seramai itu tetapi seperti buih di laut?"

Jawab Rasulullah SAW, "Kerana ada dua penyakit, iaitu mereka ditimpa penyakit al-Wahn."

Sahabat bertanya lagi, "Apakah itu al-Wahn?"

Rasulullah SAW bersabda: "Cintakan dunia dan takut akan kematian."
Sumber: http://nurmawaddahmahdiyah.blogspot.com

Seluruh dunia telah tahu berita serangan tentera Yahudi Zionis (Laknat Allah atas mereka) ke atas konvoi Misi Talian Hayat Untuk Gaza (Life Line 4 Gaza) di perairan antarabangsa.

Yahudi, dari zaman nabi-nabi sebelum nabi Muhammad hingga sekarang memang begitu.

Tidak mengenang budi, mengkhianat, menipu, ganas, tidak tahu malu, dengki, degil, loyar buruk, memalsu dan mereka-reka fakta adalah antara sifat-sifat bangsa Yahudi yang telah disebut Allah dalam wahyuNya.

Surah-surah dalam al-Quran, antaranya al-Baqarah, Ali Imran dan al-Isra` sarat dengan cerita-cerita Yahudi yang pelik lagi menjengkelkan.

Antaranya babak ini.
وَإِذْ أَخَذْنَا مِيثَاقَكُمْ وَرَفَعْنَا فَوْقَكُمُ الطُّورَ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُمْ بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
Dan (ingatlah), ketika Kami mengambil janji dari kamu dan Kami angkatkan gunung (Tursina) di atasmu (seraya Kami berfirman): "Peganglah dengan teguh segala ajaran yang Kami berikan kepadamu dan ingatlah selalu apa yang ada didalamnya, agar kamu bertakwa".

Al-Baqarah : 63

Oleh kerana kedegilan melampau, bangsa Yahudi pernah digertak oleh Allah dengan diangkat gunung Tursina di atas mereka, agar mereka menerima kitab Taurat sebagai panduan dan cara hidup.
Kedegilan yang luar biasa.

Allah bukanlah saja-saja mahu memburukkan bangsa Yahudi. Tetapi mahu insan hari ini mengambil langkah berhati-hati agar tidak tertipu dengan apa jua gerak langkah mereka.

Namun, majoriti umat Islam tidak peka hilang rasa peduli.

Situasi ini menjadikan insan semartabat dengan haiwan dan binatang ternak.

Binatang ternak tidak pernah peduli kepada pisau yang sedang diasah untuk menyembelihnya. Binatang ternak hanya memerhatikan rumput dengan penuh nafsu terhadap perutnya. Binatang ternak adalah perumpamaan kepada manusia yang diberi mata tidak melihat, diberi telinga tidak mendengar. Apa yang mereka pedulikan hanyalah lima rukun hidup iaitu MAKAN, MINUM, KERJA, REHAT dan KAHWIN. (http://saifulislam.com/?p=4447#more-4447)

Dek kerana bahayanya keburukan dan kepelikan bangsa Yahudi terhadap tamadun insan, Allah telah memberikan sarananNya.
قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ
Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk yang sebenar". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka (Yahudi dan Nasrani) setelah datang pengetahuan kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagi kamu.
Al-Baqarah : 120

“Sila lihat track record mereka dahulu sebelum menerima apa sahaja dari mereka!” Seolah-olah itulah Mesej Ilahi terhadap insan.

Barangkali Hitler adalah benar. Kehodohan Yahudi yang menjengkelkan ini telah lama disedari oleh beliau lalu melancarkan anti semitic atau anti Yahudi melalui ucapan-ucapannya, sekaligus menghidupkan gerakan benci Yahudi di Jerman pada suatu masa dahulu.

Ciri pelik dan menjengkelkan ini diteruskan lagi Yahudi versi Zionis hingga sekarang.

Tidaklah semua Yahudi begitu. Ada yang baik dan benar-benar menjadi Insan. Tetapi yang ramai dan majoritinya ialah yang martabatnya jauh lebih hina dari binatang dan haiwan ternak.
Akibat mengutamakan perut dan kepentingan diri. 

أُولَئِكَ كَاْلأَنْعَام، بل هم أضل
Mereka (yang tidak menggunakan akal, penglihatan dan pendengaran untuk mencari petunjuk) adalah umpama binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi.
Al-A`raf : 179
Tindakan Kita

Kita akui, umat Islam kehilangan taring pada hari ini. Sekalipun bilangan muslim ramai, namun ianya bak buih di lautan.

Rasul telah menyebutkan :

بَلْ أَنْتُمْ يَوْمَئِذٍ كَثِيرٌ وَلَكِنَّكُمْ غُثَاءٌ كَغُثَاءِ السَّيْلِ

Bahkan kamu di akhir zaman adalah ramai. Tetapi ramainya kamu pada waktu umpama buih di lautan.

H.R Abu Daud, Ahmad dll.

Resmi buih. Ada yang berhimpun di pergigian air, ada yang terdampar di atas pantai. Ada yang berada di celahan batu. Ada yang terumbang-ambing di dalam ombak.

Masih ada peluang ‘melawan’ musuh

Pun begitu, kita masih berpeluang me‘lawan’ golongan zionis melalui ‘senjata-senjata’ tertentu. Jika senjata ini pun masih tidak diendahkan oleh umat Islam, ia bererti tahap kepedulian kita sudah berada pada tahap parah. Ia juga menunjukkan sisi haiwan ternak yang menebal dalam diri.

Barangkali kita boleh buktikan kepedulian kita dengan cara-cara berikut :

- Boikot barangan yang membantu ekonomi Yahudi-Zionis sedaya upaya.


Isu boikot ini memang ada pro dan kontranya jika dilihat secara holistik.

Namun, dalam situasi sekarang, boikot produk syarikat yang menyalurkan bantuan kepada agenda zionis adalah jalan terbaik. Cara ini mampu dilakukan oleh umat Islam yang kebanyakannya menjadi PENGGUNA jika tidak dapat membantu umat Islam Palestin dengan tentera dan senjata.

Hasil keuntungan syarikat-syarikat berkenaan antara lain digunakan untuk pembangunan senjata dan pertahanan Zionis-Israel.

Pendek kata, jet pejuang, helikopter Apache, kereta kebal, peluru berpandu, bom dan segala senjata yang telah meledakkan rumah, sekolah dan masjid, meragut nyawa wanita, kanak-kanak dan warga emas umat Islam Palestin adalah terhasil – sebahagiannya – dari duit umat Islam yang membeli produk mereka.

Umat Islam Palestin musnah kerana bom kiriman saudara mereka seagama.
- Berdoa
Ia boleh dilakukan ketika sujud, selepas solat dan pada bila-bila masa.

Berkenaan dengan berdoa ketika sujud ini, Nabi pernah bersabda :
أَقْرَبُ مَا يَكُونُ الْعَبْدُ مِنْ رَبِّهِ وَهُوَ سَاجِدٌ فَأَكْثِرُوا الدُّعَاءَ
Sehampir-hampir keadaan seorang hamba dengan Tuhannya ialah di waktu ia sujud. Maka, perbanyakkanlah doa (ketika sujud).

H.R Muslim
Begitu juga dengan kelebihan berdoa setelah solat fardu.

أَيُّ الدُّعَاءِ أَسْمَعُ قَالَ جَوْفَ اللَّيْلِ الْآخِرِ وَدُبُرَ الصَّلَوَاتِ الْمَكْتُوبَاتِ

Ya Rasulullah, Apakah waktu doa yang paling di dengari Allah (waktu mustajab doa)? Jawab baginda : “Di pertengahan malam dan selepas solat-solat fardu.”

H.R Tirmizi dan Nasa`iy dalam Sunan al-Kurba
Setelah menunaikan solat dan zikir, kita boleh membaca mana-mana doa termasuk teks qunut nazilah yang akan disertakan di bawah ini.

- Qunut Nazilah
Umat Islam dituntut untuk melakukannya jika ada saudara mereka yang ditimpa bencana.

Al-Imam an-Nawawi menyebutkan :

الصحيح المشهور الذى قطع به الجمهور ان نزلت بالمسملين نازلة كخوف أو قحط أو وباء

أو جراد أو نحو ذلك قنتوا في جميعها

Pandangan yang sahih dan masyhur yang telah diputuskan oleh majoriti ulama ialah jika sesuatu bencana menimpa mana-mana umat Islam seperti dilanda ketakutan, kemarau, wabak penyakit berjangkit, diserang belalang atau seumpamanya, maka umat Islam yang lain seharusnya membaca qunut nazilah dalam setiap solat fardu.

(al-Majmuk : Jil. 3, Hlm. 494)

Bagi menyebar luaskan lagi faedah, saya memetik nas qunut tersebut daripada kitab al-Azkar dan laman web www.zaharuddin.net.
Kita boleh memilih sama ada ingin membaca ke semua versi doa qunut atau memilih sebahagiannya.
اللهم إِنَّا نَسْتَعِيْنُكَ وَنَسْتَغْفِرُكَ وَلاَ نَكْفُرُكَ، وَنُؤْمِنُ بِكَ وَنَخْلَعُ مَنْ يَفْجُرُكَ، اَللَّهُمَّ إِيَّاكَ نَعْبُدُ

وَلَكَ نُصَلِّيْ وَنَسْجُدُ، وَإِلَيْكَ نَسْعَى وَنَحْفِدُ، نَرْجُوْ رَحْمَتَكَ وَنَخْشَى عَذَابَكَ، إِنَّ عَذَابَكَ الجِدّ

بِالْكُفَّارِ مُلْحِقٌ
Ya Allah, Sesungguhnya kami memohon bantuanMu, memohon ampunanMu serta kami tidak mengkufuriMu. Kami juga beriman denganMu dan kami meninggalkan golongan yang mengingkari ketuhananMu.
Ya Allah, kepada engkau sahajalah kami memperhambakan diri. Kerana Engkau sahajalah kami solat dan sujud. Kepada Engkau sahajalah kami bersegera datang. Kami mengharapkan rahmatMu dan takutkan seksaanMu. Kerana azabMu yang benar akan menimpa golongan kuffar.

اَللَّهُمَّ عَذِّبِ الْكَفَرَةَ أَهْلَ الْكِتَاب الَّذِيْنَ يَصُدُّوْنَ عَنْ سَبِيْلِكَ، وَيُكَذِّبُوْنَ رُسُلَكَ، وَيُقَاتِلُوْنَ أَوْلِيَائَكَ
Ya Allah, turunkan seksaan terhadap golongan kuffar ahli kitab yang sentiasa menghalang jalanMu, yang mendustakan rasul-rasulMu dan memerangi penolong-penolong agamaMu.
Di samping itu, digalakkan menyelitkan permohonan penyatuan umat Islam.
اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لِلْمُؤْمِنِيْنَ وَالْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُسْلِمِيْنَ وَالْمُسْلِمَاتَ، وَأَصْلِحْ ذَاتَ بَيْنِهِمْ، وَاَلِّفْ بَيْنَ

قُلُوْبِهِمْ، وَاجْعَلْ فِيْ قُلُوْبِهِمُ اْلإِيْمَانَ وَالْحِكْمَةَ، وَثَبِّتْهُمْ عَلىَ مِلَّةِ رَسُوْلِ اللهِ .
Ya Allah, ampunilah mukminin dan mukminat, muslimin dan muslimat. Perbaikilah diri mereka, satukanlah hati-hati mereka. Penuhilah hati mereka dengan iman dan hikmah. Kukuhkanlah mereka atas ajaran Rasulullah s.a.w.
اللّهمّ إِنَّا نَجْعَلُكَ فِي نُحُورِ أَعْدَائِنَا ، ونَعُوذُ بِكَ مِنْ شُرُوْرِهِمْ ، اللّهُمّ بَدِّدْ شَمْلَهُم وَفَرِّقْ

جَمْعَهُمْ، و شَتِّتْ كَلِمَتَهُم ، وَزَلْزِلْ أَقْدَامَهُم , وَسَلِّطْ عَلَيْهِمْ كَلْباً مِنْ كِلاَبِكَ يَا قَهَّارُ يا الله يَا

جَبَّارُ يا الله ، يَا مُنْتَقِمُ يا الله.

Ya Allah, sesungguhnya kami menjadikan (seksa) engkau di leher musuh kami dan kami berlindung denganMu dari kejahatan mereka. Ya Allah, hancurkan kesatuan mereka, porak perandakan kumpulan mereka, pecah-belahkan pakatan mereka, gegarkanlah pendirian mereka dan kuasailah mereka dengan anjing-anjingMu wahai Tuhan yang mengatasi makhlukNya, Tuhan yang menguasai makhlukNya, Tuhan yang menjatuhkan hukuman (kepada pesalah).


اللّهمّ مُنْزِلَ الكِتَابِ، وَمُجْرِيَ السَّحَابِ، وَهَازِمَ الأَحْزَابِ، اِهْزِمْ اليَهُودَ الطُّغَاةَ الْمُسْتَكْبِرِيْنَ

عَلىَ الْمُسْلِمِيْنَ ، وَانْصُرْناَ عَلَيْهِمْ ، وَأَنْزِلْ بِهِمْ بَأْسَكَ الَّذِي لا تَرُدُّهُ عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِينَ

Ya Allah Tuhan yang menurunkan kitab, Tuhan yang menggerakkan awan dan Tuhan yang menghancurkan tentera Ahzab. Hancurkanlah Yahudi yang melampau dan bongkak ke atas umat Islam, dan menangkanlah kami ke atas mereka. Ya Allah, turunkanlah kepada mereka azak siksaMu yang tidak engkau elakkan dari kaum yang melakukan jenayah.

Semoga bermanfaat. 



Sumber: http://tilmiz7.blogspot.com

http://muxlimo.blogspot.com/2011/12/ulama-kelas-buih-umat-kelas-buih.html#axzz22ih7Etro

3 comments:

  1. salam kenal..

    i already banned some of america products since 5 or 6 years ago.. dah tak makan McD almost that long too.. itu je jihad me n family dan secara tak langsung sama2 menolong rakyat Palestine.. tak ban yak sikit pun cutup lah.

    ReplyDelete
  2. IMAM MAHDI MENYERU
    BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.
    Ketahuilah !, Semua Negara Didunia ini adalah Negara Boneka Dajjal

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Bersiaplah menjadi Tentara Islam akhir Zaman sebelum anda dibantai oleh Zionis,Salibis,Munafiq dan Musyrikin
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete
  3. PENDAFTARAN BELA NEGARA
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Untuk Wali Wali Allah dimana saja kalian berada
    Sekarang keluarlah, Hunuslah Pedang dan Asahlah Tajam-Tajam

    Api Jihad Fisabilillah Akhir Zaman telah kami kobarkan
    Panji-Panji Perang Nabimu sudah kami kibarkan
    Arasy KeagunganMu sudah bergetar Hebat Ya Allah,

    Wahai Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang
    hamba memohon kepadaMu keluarkan para Muqarrabin bersama kami

    Allahumma a’izzal islam wal muslim wa adzillas syirka wal musyrikin wa dammir a’da aka a’da addin wa iradaka suui ‘alaihim yaa Robbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH muliakanlah islam dan Kaum Muslimin, hinakan dan rendahkanlah kesyirikan dan pelaku kemusyrikan dan hancurkanlah musuh-mu dan musuh agama-mu dengan keburukan wahai RABB
    semesta alam.

    Allahumma ‘adzdzibil kafarotalladzina yashudduna ‘ansabilika, wa yukadzdzibuna min rusulika wa yuqotiluna min awliyaika.

    Wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. wahai ALLAH berilah adzab…. orang-oramg kafir yang telah menghalang-halangi kami dari jalan-Mu, yang telah mendustakan-Mu dan telah membunuh Para Wali-Mu, Para Kekasih-Mu

    Allahumma farriq jam’ahum wa syattit syamlahum wa zilzal aqdamahum wa bilkhusus min yahuud wa syarikatihim innaka ‘ala kulli syaiin qodir.

    Wahai ALLAH pecah belahlah, hancur leburkanlah kelompok mereka, porak porandakanlah mereka dan goncangkanlah kedudukan mereka, goncangkanlah hati hati mereka terlebih khusus dari orang-orang yahudi dan sekutu-sekutu mereka. sesungguhnya ENGKAU Maha Berkuasa.

    Allahumma shuril islam wal ikhwana wal mujahidina fii kulli makan yaa rabbal ‘alamin.

    Wahai ALLAH tolonglah Islam dan saudara kami dan Para Mujahid dimana saja mereka berada wahai RABB Semesta Alam.
    Aamiin Yaa Robbal ‘Alamin

    Wahai Wali-wali Allah Kemarilah, Datanglah dan Berkujunglah dan bergabunglah bersama kami kami Ahlul Baitmu

    Al Qur`an adalah manhaj (petunjuk jalan) bagi para Da`i yang menempuh jalan dien ini sampai hari kiamat, Kami akan bawa anda untuk mengikuti jejak langkah penghulu para rasul Muhammad SAW dan pemimpin semua umat manusia.

    Hai kaumku ikutilah aku, aku akan menunjukan kepadamu jalan yang benar (QS. Al-Mu'min :38)

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)


    Disebarluaskan
    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU

    Fata At Tamimi
    singahitam@hmamail.com

    ReplyDelete